СУТНІСТЬ І ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЛОГОПЕДИЧНИХ ГРУП»

Автор(и)

  • Оксана Кузнєцова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Бериславський фаховий педагогічний коледж імені В. Ф. Беньковського Херсонського державного університету., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0260-2406

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241750

Анотація

У статті розкрито сутність поняття «комунікативна компетентність вихователя логопедичних груп» та визначено його складові. Деталізовано зміст понять «компетентність», «професійна компетентність» «комунікативна компетентність», «комунікативна компетентність вихователя закладу дошкільної освіти компенсувального типу». Визначено особливості комунікативної компетентності майбутнього вихователя логопедичних груп як інструменту корекційно-педагогічної дії, яка поєднує у собі культуру мовлення, культуру вербального і невербального спілкування, емоційну культуру та вміння знайти контакт з дитиною.

Ключові слова: компетентність; професійна компетентність; комунікативна компетентність; вихователі логопедичних груп; логопед; корекційна робота; діти-логопати; заклади дошкільної освіти компенсувального типу; педагогічні коледжі.

Біографія автора

Оксана Кузнєцова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Бериславський фаховий педагогічний коледж імені В. Ф. Беньковського Херсонського державного університету.

Aспірантка, голова циклової комісії викладачів дошкільної та початкової освіти, викладач логопедії та дошкільних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті