АРХІВНІ ДЖЕРЕЛА ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ПІДГОТОВКУ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ПЕРІОДУ УРСР
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241752Анотація
У статті здійснено джерелознавчий аналіз архівних документів Державного архіву Дніпропетровської області. Доведено важливість використання архівних джерел в історико-педагогічних дослідженнях, оскільки вони дозволяють «реконструювати» історичне середовище, проаналізувати причинно-наслідкові зв’язки, визначити вплив партійно-державних структур на діяльність закладів вищої освіти й зрозуміти не тільки рівень підготовки науково-педагогічних кадрів, а й співвідношення дисциплін та викладачів гуманітарних і технічних напрямів. Виявлено основні тенденції, які супроводжували процес підготовки викладачів вищих технічних навчальних закладів УРСР до педагогічної діяльності.
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка; науково-педагогічна діяльність; вищий технічний навчальний заклад; технічний заклад вищої освіти; архівне джерело; історико-педагогічне дослідження; джерелознавчий аналіз; джерельна база.