АРХІВНІ ДЖЕРЕЛА ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ПІДГОТОВКУ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ПЕРІОДУ УРСР

Автор(и)

  • Галина Лисенко Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-6216-5025

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241752

Анотація

У статті здійснено джерелознавчий аналіз архівних документів Державного архіву Дніпропетровської області. Доведено важливість використання архівних джерел в історико-педагогічних дослідженнях, оскільки вони дозволяють «реконструювати» історичне середовище, проаналізувати причинно-наслідкові зв’язки, визначити вплив партійно-державних структур на діяльність закладів вищої освіти й зрозуміти не тільки рівень підготовки науково-педагогічних кадрів, а й співвідношення дисциплін та викладачів гуманітарних і технічних напрямів. Виявлено основні тенденції, які супроводжували процес підготовки викладачів вищих технічних навчальних закладів УРСР до педагогічної діяльності.

Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка; науково-педагогічна діяльність; вищий технічний навчальний заклад; технічний заклад вищої освіти; архівне джерело; історико-педагогічне дослідження; джерелознавчий аналіз; джерельна база.

Біографія автора

Галина Лисенко, Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури».

Kандидат історичних наук, доцент кафедри українознавства, документознавства та інформаційної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті