СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Неля Скрипник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1264-3527

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241759

Анотація

Значна кількість нових типів і видів закладів освіти, варіативність програмно-методичного забезпечення, особливості освітніх запитів суспільства і батьків вихованців висуває потребу педагогів у методичній допомозі досвідчених і компетентних спеціалістів, зокрема вихователя-методиста. З огляду на це, метою дослідження було здійснити психолого-педагогічний аналіз теоретичних аспектів організації методичної роботи в закладах освіти. У статті розкрито завдання вихователя-методиста та умови ефективної методичної роботи, які необхідні для якісної професійної та творчої самореалізації кожного педагога в умовах модернізації дошкільної освіти.

Ключові слова: методична робота; дошкільна освіта; професійна компетентність; умови; завдання; інновації; реформи; вихователь-методист; самореалізація.

Біографія автора

Неля Скрипник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Скрипник, Н. (2021). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 143–150. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241759

Номер

Розділ

Статті