СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241759Анотація
Значна кількість нових типів і видів закладів освіти, варіативність програмно-методичного забезпечення, особливості освітніх запитів суспільства і батьків вихованців висуває потребу педагогів у методичній допомозі досвідчених і компетентних спеціалістів, зокрема вихователя-методиста. З огляду на це, метою дослідження було здійснити психолого-педагогічний аналіз теоретичних аспектів організації методичної роботи в закладах освіти. У статті розкрито завдання вихователя-методиста та умови ефективної методичної роботи, які необхідні для якісної професійної та творчої самореалізації кожного педагога в умовах модернізації дошкільної освіти.
Ключові слова: методична робота; дошкільна освіта; професійна компетентність; умови; завдання; інновації; реформи; вихователь-методист; самореалізація.