ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА» ТА «ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ»

Автор(и)

  • Світлана Совгіра Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8742-7773

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241762

Анотація

У статті досліджено сутність понять «економічна освіта» та «економічне виховання». Розкрито мету дослідження, яка передбачала висвітлення взаємоузгодженості понять «економічна освіта» та «економічне виховання». Доведено, що економічна освіта є базою для економічного виховання особистості й основою формування економічної культури. Розкрито сутність поняття «економічне виховання» з позицій особистісно-діяльнісного, когнітивного та діяльнісного підходів. Доведено, що єдність економічної освіти та економічного виховання полягає насамперед у спільності їхніх цілей ‒ формуванні економічної культури.

Ключові слова: економічна освіта; економічне виховання; економічна культура; економічні знання; погляди; переконання; мотиви; ціннісні орієнтації; економічні поняття; економічні якості.

Біографія автора

Світлана Совгіра, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Совгіра, С. (2021). ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА» ТА «ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 151–161. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241762

Номер

Розділ

Статті