ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА» ТА «ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241762Анотація
У статті досліджено сутність понять «економічна освіта» та «економічне виховання». Розкрито мету дослідження, яка передбачала висвітлення взаємоузгодженості понять «економічна освіта» та «економічне виховання». Доведено, що економічна освіта є базою для економічного виховання особистості й основою формування економічної культури. Розкрито сутність поняття «економічне виховання» з позицій особистісно-діяльнісного, когнітивного та діяльнісного підходів. Доведено, що єдність економічної освіти та економічного виховання полягає насамперед у спільності їхніх цілей ‒ формуванні економічної культури.
Ключові слова: економічна освіта; економічне виховання; економічна культура; економічні знання; погляди; переконання; мотиви; ціннісні орієнтації; економічні поняття; економічні якості.