СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241764Анотація
Статтю присвячено визначенню науково обґрунтованої методики інтерактивного навчання англійської мови, способів її використання, підвищення наукового інтересу до розуміння світових тенденцій розвитку методики викладання англійської мови. На основі аналізу наукової літератури, а також багатостороннього аналізу практики навчання та викладання англійської мови в Україні та за кордоном було визначено певні проблеми та виклики, що стоять перед методикою викладання англійської мови сьогодні. Було зроблено висновок щодо необхідності урізноманітнення підходів до навчання, орієнтованих на утримування уваги учнів, заохочення їх до активної співпраці та забезпечення студентоцентризму в процесі навчання і викладання.
Ключові слова: методика навчання; інтерактивне навчання; сугестивний підхід; студентоцентризм; англійська мова; педагогіка; викладання; аудіо-лінгвальний підхід.