ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241766

Анотація

У статі обґрунтовано значення розвитку в молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Охарактеризовано екологічне розвитку як невіддільну частину єдиної системи розвитку, екологічної свідомості й поведінки, гармонійної з природою. Описані поняття та компоненти структури ціннісного ставлення до природи. Звернено увагу на методичний інструментарій розвитку ціннісного ставлення до природи дітей молодшого шкільного віку, зокрема розкриті умови, засоби й форми розвитку ціннісного ставлення молодших школярів до природи.

Ключові слова: екологічна освіта; розвиток, цінності; ціннісне ставлення; ціннісне ставлення до природи; структура ціннісного ставлення; компоненти ціннісного ставлення до природи; методичний інструментарій розвитку ціннісного ставлення до природи.

Біографії авторів

Кристина Шевчук, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти.

Оксана Тирон, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

Cтудентка 5 курсу факультету педагогіки, психології та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті