ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241766Анотація
У статі обґрунтовано значення розвитку в молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Охарактеризовано екологічне розвитку як невіддільну частину єдиної системи розвитку, екологічної свідомості й поведінки, гармонійної з природою. Описані поняття та компоненти структури ціннісного ставлення до природи. Звернено увагу на методичний інструментарій розвитку ціннісного ставлення до природи дітей молодшого шкільного віку, зокрема розкриті умови, засоби й форми розвитку ціннісного ставлення молодших школярів до природи.
Ключові слова: екологічна освіта; розвиток, цінності; ціннісне ставлення; ціннісне ставлення до природи; структура ціннісного ставлення; компоненти ціннісного ставлення до природи; методичний інструментарій розвитку ціннісного ставлення до природи.