РЕАЛІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ЗА КОРДОНОМ (НА ПРИКЛАДІ СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇН)

Автор(и)

  • Ірина Шульга Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка., Ukraine http://orcid.org/0000-0002-0651-047X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241767

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми реалізації інклюзивної освіти в Україні з точки зору її інтеграції до європейського освітнього простору. Подано перелік законодавчої та нормативно-правової бази (міжнародного та національного рівнів), яка регламентує цей процес. Представлено теоретичний аналіз проблеми реалізації інклюзивної освіти у Скандинавських країнах, зокрема описано етапи становлення і розвитку інклюзії та інклюзивної освіти, особливості її реалізації в умовах сьогодення. Виявлено загальні тенденції, які характеризують системи освіти у Скандинавських країнах у контексті їхньої інклюзивності.

Ключові слова: інклюзія; інтеграція; інклюзивна освіта; демократизація; заклад освіти; діти з особливими освітніми потребами; закордонний досвід; Скандинавські країни.

Біографія автора

Ірина Шульга, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Kандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки та менеджменту освіти, методист інклюзивно-ресурсного центру.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті