ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОНТРПРОПАГАНДИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Петро Горохівський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6905-0116

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256161

Анотація

Розкрито значення використання елементів контрпропаганди на уроках історії України з метою збереження національної самоідентифікації, виховання патріотизму і готовності до захисту Вітчизни. Зазначено, що контрпропаганда є реакцією на ворожу інформаційну агресію. Вона є складовою війни, яку веде проти України Російська Федерація.
Встановлено, що інформаційну протидію здійснюють різноманітні державні й громадські організації, але дуже велике завдання покладається на загальноосвітні навчальні заклади країни.
Визначено основні напрями ворожої пропаганди і шляхи, способи та форми здійснення контрпропаганди на уроках історії України в основній та профільній школі.

Ключові слова: війна; «гібридна» війна; інформаційна війна; пропаганда; контрпропаганда; інформаційна протидія; уроки історії України; методи, прийоми, засоби і форми контрпропаганди.

Біографія автора

Петро Горохівський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, професор кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Горохівський, П. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОНТРПРОПАГАНДИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 6–14. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256161

Номер

Розділ

Статті