ВПЛИВ АВТОРСЬКИХ ВИХОВНИХ СИСТЕМ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256169Анотація
У статті висвітлено сутність поняття «виховна система закладу освіти»; проаналізовано вплив виховних систем на формування особистості в закладах освіти та їхній потенціал в сучасних умовах.
Наголошено на необхідності використання досвіду функціонування виховних систем, що базуються на засадах гуманізму, принципах суб’єкт-суб’єктної, особистісно-розвивальної взаємодії, спілкування та співпраці між учасниками освітнього процесу (педагоги, здобувачі освіти, батьки), а також забезпечують широкі можливості для розвитку і формування особистості.
Ключові слова: виховна система; виховне середовище; учасники освітнього процесу; авторська виховна система; вплив виховної системи; потенціал авторських виховних систем; особистість; формування особистості.