ВПЛИВ АВТОРСЬКИХ ВИХОВНИХ СИСТЕМ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Микола Гагарін Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4773-3303

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256169

Анотація

У статті висвітлено сутність поняття «виховна система закладу освіти»; проаналізовано вплив виховних систем на формування особистості в закладах освіти та їхній потенціал в сучасних умовах.
Наголошено на необхідності використання досвіду функціонування виховних систем, що базуються на засадах гуманізму, принципах суб’єкт-суб’єктної, особистісно-розвивальної взаємодії, спілкування та співпраці між учасниками освітнього процесу (педагоги, здобувачі освіти, батьки), а також забезпечують широкі можливості для розвитку і формування особистості.

Ключові слова: виховна система; виховне середовище; учасники освітнього процесу; авторська виховна система; вплив виховної системи; потенціал авторських виховних систем; особистість; формування особистості.

Біографія автора

Микола Гагарін, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Гагарін, М. (2022). ВПЛИВ АВТОРСЬКИХ ВИХОВНИХ СИСТЕМ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 35–41. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256169

Номер

Розділ

Статті