МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ІНТЕГРАЦІЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яків Бойко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5672-396X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256176

Анотація

Проаналізовано переваги застосування мовного портфоліо як інтеграції цифрових технологій в систему оцінювання на уроках англійської мови. Досліджено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, схарактеризовано зміну парадигми у вивчені мови, представлено структуру мовного портфоліо.
За допомогою мовного портфоліо вчителі намагаються оцінити більш широке коло комунікативних навичок для того, щоб зробити даний процес більш актуальним, а також залучити учнів до самовдосконалення та до рефлексії стосовно власного навчання тощо.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; інтернет; зворотний зв’язок; інтернет-ресурси; англійська мова; мовне портфоліо; цифрові технології; оцінювання; комунікативне викладання мови.

Біографія автора

Яків Бойко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Бойко, Я. (2022). МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ІНТЕГРАЦІЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 59–66. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256176

Номер

Розділ

Статті