МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ІНТЕГРАЦІЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256176Анотація
Проаналізовано переваги застосування мовного портфоліо як інтеграції цифрових технологій в систему оцінювання на уроках англійської мови. Досліджено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій, схарактеризовано зміну парадигми у вивчені мови, представлено структуру мовного портфоліо.
За допомогою мовного портфоліо вчителі намагаються оцінити більш широке коло комунікативних навичок для того, щоб зробити даний процес більш актуальним, а також залучити учнів до самовдосконалення та до рефлексії стосовно власного навчання тощо.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології; інтернет; зворотний зв’язок; інтернет-ресурси; англійська мова; мовне портфоліо; цифрові технології; оцінювання; комунікативне викладання мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-17
Як цитувати
Бойко, Я. (2022). МОВНЕ ПОРТФОЛІО ЯК ІНТЕГРАЦІЯ ДОСЯГНЕНЬ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 59–66. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256176
Номер
Розділ
Статті