КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Олександр Зіза Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка., Україна https://orcid.org/0000-0001-6779-0922

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256188

Анотація

Досліджено основні складові формування художньо-естетичної компетентності. Розглянуто специфіку впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої освіти, висвітлено й обґрунтовано відмінність між дефініціями «компетентність» і «компетенція». У дослідженні представлено такі ключові компоненти компетентності: науково-пізнавальний, ціннісний, мотиваційно-практичний, творчо-результативний. Визначено, що художньо-естетична компетентність – інтегративне духовно-естетичне явище, що визначається готовністю до застосування особистісних ресурсів в організації освітнього процесу.

Ключові слова: компетентність; компетенція; художньо-естетична компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність; культурологічна компетентність; естетичність; професійна освіта; учитель музичного мистецтва.

Біографія автора

Олександр Зіза, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка.

Aспірант кафедри мистецьких дисциплін та методик їх викладання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Зіза, О. (2022). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 82–89. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256188

Номер

Розділ

Статті