КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256188Анотація
Досліджено основні складові формування художньо-естетичної компетентності. Розглянуто специфіку впровадження компетентнісного підходу у закладах вищої освіти, висвітлено й обґрунтовано відмінність між дефініціями «компетентність» і «компетенція». У дослідженні представлено такі ключові компоненти компетентності: науково-пізнавальний, ціннісний, мотиваційно-практичний, творчо-результативний. Визначено, що художньо-естетична компетентність – інтегративне духовно-естетичне явище, що визначається готовністю до застосування особистісних ресурсів в організації освітнього процесу.
Ключові слова: компетентність; компетенція; художньо-естетична компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність; культурологічна компетентність; естетичність; професійна освіта; учитель музичного мистецтва.