ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З РІЗНИМИ СТИЛЯМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256194

Анотація

Мотивація навчальної діяльності студентів є однією з пріоритетних проблем в умовах сучасних трансформацій в освіті. У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей навчально-професійної мотивації здобувачів вищої освіти з різними стилями пізнавальної активності, а саме: дивергентного, акомодаційного та асимілювального. Визначено, що переважним є дивергентний та акомодаційний стилі. Доведено, що стиль пізнавальної активності істотно впливає на навчально-професійну мотивацію зумовлюючи її специфіку.

Ключові слова: мотивація навчально-професійної діяльності; здобувач вищої освіти; пізнавальна активність; сти

Біографії авторів

Ірина Аветісова, Донецький національний медичний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовних та гуманітарних дисциплін № 1.

Юлія Білоцерківська, Українська інженерно-педагогічна академія.

Kандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти.

Юлія Холостенко, Ізмаїльський державний гуманітарний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки і спеціальної освіти.

Христина Шапаренко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Доктор педагогічних наук, доцент, декан факультету дошкільної і спеціальної освіти та історії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Аветісова, І., Білоцерківська, Ю., Холостенко, Ю., & Шапаренко, Х. (2022). ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З РІЗНИМИ СТИЛЯМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 97–105. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256194

Номер

Розділ

Статті