ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З РІЗНИМИ СТИЛЯМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256194Анотація
Мотивація навчальної діяльності студентів є однією з пріоритетних проблем в умовах сучасних трансформацій в освіті. У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей навчально-професійної мотивації здобувачів вищої освіти з різними стилями пізнавальної активності, а саме: дивергентного, акомодаційного та асимілювального. Визначено, що переважним є дивергентний та акомодаційний стилі. Доведено, що стиль пізнавальної активності істотно впливає на навчально-професійну мотивацію зумовлюючи її специфіку.
Ключові слова: мотивація навчально-професійної діяльності; здобувач вищої освіти; пізнавальна активність; сти
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-05-17
Як цитувати
Аветісова, І., Білоцерківська, Ю., Холостенко, Ю., & Шапаренко, Х. (2022). ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З РІЗНИМИ СТИЛЯМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 97–105. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256194
Номер
Розділ
Статті