СЛОВЕСНА ТВОРЧІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256200Анотація
У статті проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень, присвячених проблемі словесної творчості дітей дошкільного віку та виділено педагогічні умови її розвитку. Використано методи дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження; метод теоретичних побудов.
На основі теоретичного аналізу встановлено, що для активної та успішної участі дітей дошкільного віку у словесній творчості необхідна психологічна платформа у вигляді розвиненої уяви, творчого мислення, образного сприйняття, мовлення у всіх його аспектах.
Ключові слова: творчість; дитяча творчість; словесна творчість; мовленнєвий розвиток; художнє сприйняття; поетичний слух; дошкільник; умови розвитку словесної творчості.