СЛОВЕСНА ТВОРЧІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256200

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень, присвячених проблемі словесної творчості дітей дошкільного віку та виділено педагогічні умови її розвитку. Використано методи дослідження: теоретичний аналіз літератури з психології, педагогіки, порівняння і класифікація матеріалів з проблеми дослідження; метод теоретичних побудов.
На основі теоретичного аналізу встановлено, що для активної та успішної участі дітей дошкільного віку у словесній творчості необхідна психологічна платформа у вигляді розвиненої уяви, творчого мислення, образного сприйняття, мовлення у всіх його аспектах.

Ключові слова: творчість; дитяча творчість; словесна творчість; мовленнєвий розвиток; художнє сприйняття; поетичний слух; дошкільник; умови розвитку словесної творчості.

Біографія автора

Вікторія Іванова, Мукачівський державний університет.

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Іванова, В. (2022). СЛОВЕСНА ТВОРЧІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 120–128. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256200

Номер

Розділ

Статті