ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-ФІЛОЛОГІВ В УКРАЇНІ (кінець ХХ – початок ХХI ст.)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256205Анотація
У статті запропонована періодизація розвитку іншомовної підготовки магістрів-філологів, що розглядається в історико-культурному контексті оновлення незалежної України.
Підготовка магістрів пов’язується з оновленням її змісту, форм і результатів відповідно до європейських стандартів, що актуалізує розробку нових освітніх програм та кваліфікаційних характеристик фахівців, програм навчальних дисциплін і засобів діагностики, відповідного методичного забезпечення.
Ключові слова: іншомовна підготовка магістрів; відновлення магістерської освіти; періодизація іншомовної підготовки магістрів-філологів; модернізація освіти; глобалізація та європейська інтеграція; програмово-методичне забезпечення вищої освіти; освітні програми; кваліфікаційні характеристики; програми навчальних дисциплін.