ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-ФІЛОЛОГІВ В УКРАЇНІ (кінець ХХ – початок ХХI ст.)

Автор(и)

  • Марія Корнієнко Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського., Україна https://orcid.org/0000-0001-6364-5314

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256205

Анотація

У статті запропонована періодизація розвитку іншомовної підготовки магістрів-філологів, що розглядається в історико-культурному контексті оновлення незалежної України.
Підготовка магістрів пов’язується з оновленням її змісту, форм і результатів відповідно до європейських стандартів, що актуалізує розробку нових освітніх програм та кваліфікаційних характеристик фахівців, програм навчальних дисциплін і засобів діагностики, відповідного методичного забезпечення.

Ключові слова: іншомовна підготовка магістрів; відновлення магістерської освіти; періодизація іншомовної підготовки магістрів-філологів; модернізація освіти; глобалізація та європейська інтеграція; програмово-методичне забезпечення вищої освіти; освітні програми; кваліфікаційні характеристики; програми навчальних дисциплін.

Біографія автора

Марія Корнієнко, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Корнієнко, М. (2022). ПЕРІОДИЗАЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-ФІЛОЛОГІВ В УКРАЇНІ (кінець ХХ – початок ХХI ст.). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 143–151. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256205

Номер

Розділ

Статті