ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Леся Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7012-3709

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256210

Анотація

Обґрунтовано необхідність вивчення майбутніми фахівцями позашкільної освіти дисципліни «Основи соціальної безпеки». Сконцентровано увагу на тому, що позашкільна освіта здатна ефективно пристосовуватись до тих змін, які відбуваються у суспільстві, тобто може сприяти формуванню в учнів знань про соціальну безпеку. Наведено аналіз підходів до визначення категорії «соціальна безпека». Презентовано зміст навчальної дисципліни, її мету та компетентності, які формує зазначена дисципліна у сфері соціальної безпеки, обґрунтовано методичні особливості вивчення курсу в процесі підготовки молодших бакалаврів технологічної освіти.

Ключові слова: позашкільна освіта; соціальна безпека; підготовка молодших бакалаврів технологічної освіти; професійні компетентності; позашкільний педагогічний процес; безпека особистості у суспільстві; освітньо-професійна програма; психологія безпеки.

Біографія автора

Леся Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Кравченко, Л. (2022). ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 160–167. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256210

Номер

Розділ

Статті