ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ» У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256210Анотація
Обґрунтовано необхідність вивчення майбутніми фахівцями позашкільної освіти дисципліни «Основи соціальної безпеки». Сконцентровано увагу на тому, що позашкільна освіта здатна ефективно пристосовуватись до тих змін, які відбуваються у суспільстві, тобто може сприяти формуванню в учнів знань про соціальну безпеку. Наведено аналіз підходів до визначення категорії «соціальна безпека». Презентовано зміст навчальної дисципліни, її мету та компетентності, які формує зазначена дисципліна у сфері соціальної безпеки, обґрунтовано методичні особливості вивчення курсу в процесі підготовки молодших бакалаврів технологічної освіти.
Ключові слова: позашкільна освіта; соціальна безпека; підготовка молодших бакалаврів технологічної освіти; професійні компетентності; позашкільний педагогічний процес; безпека особистості у суспільстві; освітньо-професійна програма; психологія безпеки.