ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВЕБІНАРІВ У МИСТЕЦЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256910

Анотація

Проаналізовано форми та засоби проведення навчальних вебінарів у мистецьких закладах вищої освіти, що забезпечують ефективну професійну підготовку в умовах дистанційної форми навчання. Перспективність зазначеного методу як форми комунікативної взаємодії збільшує можливості творчої діяльності здобувачів освіти, набуваючи комплекс виконавських, професійних компетентностей, спрямованих на художньо-творчу самореалізацію особистості у різних видах мистецтва. Позначено основні етапи організації та проведення вебінарів. Розглянуто можливості підвищення їхньої ефективності.

Ключові слова: вебінар; дистанційна освіта; змішане навчання; інформація; компетенції; онлайн-навчання; офлайн-навчання, комп’ютерні технології.

Біографії авторів

Анастасія Варивончик, Київський національний університет культури і мистецтв.

Доктор мистецтвознавства, доцент, професор кафедри дизайну і технологій.

Ірина Швець, Київський національний університет культури і мистецтв.

Kандидат біологічних наук, старший викладач кафедри дизайну і технологій.

Олексій Дубовий, Київський національний університет культури і мистецтв.

Доцент кафедри дизайну і технологій, кандидат сільськогосподарських наук.

Андрій Кулик, Київський національний університет культури і мистецтв.

Cтарший викладач кафедри дизайну і технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-27

Як цитувати

Варивончик, А., Швець, І., Дубовий, О., & Кулик, А. (2022). ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВЕБІНАРІВ У МИСТЕЦЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 67–75. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256910

Номер

Розділ

Статті