ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна Єрмак Інститут педагогіки НАПН України; директор НВК Ліцей № 157, м. Києва., Україна https://orcid.org/0000-0002-0957-8664

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270602

Анотація

У статті представлено й охарактеризовано найбільш ефективні організаційні форми (учнівське самоврядування, захист соціальних проектів, гуртки, волонтерські проекти, урок, благодійні акції, флеш-моби, конкурси, круглі столи, дебати, тренінги, саміт лідерів-старшокласників, екскурсії, факультативні заняття, брифінги) і методи (творчі завдання, проблемні завдання, стимулювання, навчальна дискусія, індивідуального впливу, ігри, рівний-рівному, відкритий мікрофон, брейнстормінг, кейс-стаді) формування лідерських навичок учнів та наведено приклади їх реалізації в освітнього процесу.

Ключові слова: лідерські навички; особистісні навички; соціальні навички; когнітивні навички; громадянські навички; організаційні форми формування лідерських навичок; методи формування лідерських навичок.

Біографія автора

Тетяна Єрмак, Інститут педагогіки НАПН України; директор НВК Ліцей № 157, м. Києва.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Єрмак, Т. (2023). ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 160–173. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270602

Номер

Розділ

Статті