ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТУВАННЯ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ МЕДІАТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340391

Ключові слова:

критичне мислення, майбутні магістри освіти, модель, медіатехнології, педагогічні умови, методи навчання, інноваційна освіта, рефлексія, когнітивні стратегії, професійна підготовка

Анотація

Стаття присвячена дослідженню, метою якого є теоретичне обґрунтування та конструювання моделі розвитку критичного мислення майбутніх магістрів освіти засобами медіатехнологій. Для досягнення мети використано методи аналізу, синтезу, моделювання, узагальнення педагогічного досвіду. Побудовано модель, що включає цільовий, змістовий, технологічний та результативний компоненти, етапи реалізації, педагогічні умови, форми та методи навчання. Виокремлено критерії та показники сформованості критичного мислення, розроблено рівні його прояву. Результати дослідження можуть бути застосовані в освітньому процесі підготовки магістрів у галузі педагогіки.

Біографія автора

Денис Хрєнов, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Хрєнов, Д. (2025). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОЕКТУВАННЯ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ МЕДІАТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 21–35. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340391

Номер

Розділ

Статті