ПРОФЕСІЯ ЯК РОЛЬ: ЯК УЧЕНЬ СТАЄ ФАХІВЦЕМ ЩЕ В ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340393Ключові слова:
рольове навчання, учень-професіонал, професійна ідентифікація, мотивація до навчання, міжпредметна інтеграція, профорієнтація, персоналізація освіти, компетентнісний підхідАнотація
У статті представлено результати впровадження методу рольової професійної ідентифікації учнів у шкільному навчальному процесі, починаючи з 5 класу. Проаналізовано освітні ефекти, що виникають внаслідок залучення школярів до активної участі в уроках через обрану професійну роль. Визначено основні етапи реалізації методу, його вплив на мотивацію, міжпредметну інтеграцію та формування ключових компетентностей. Обґрунтовано педагогічну цінність моделі «учень-професіонал» як засобу профорієнтації, персоналізації навчання та розвитку відповідальності. Запропоновано напрями подальшого удосконалення та поширення методу в закладах загальної середньої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Кравець, Т., & Владімірова, А. (2025). ПРОФЕСІЯ ЯК РОЛЬ: ЯК УЧЕНЬ СТАЄ ФАХІВЦЕМ ЩЕ В ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 36–49. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340393
Номер
Розділ
Статті