АДАПТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340423Ключові слова:
інклюзивна освіта, студенти з ООП, адаптація дисципліни, психологія залежностей, індивідуальний навчальний маршрут, навчальна успішність, навчальна мотивація, тьюторський супровід, Університет «Україна»Анотація
У статті розглянуто адаптацію дисципліни «Психологія залежностей» для студентів з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному середовищі Університету «Україна». На основі аналізу нормативної бази, освітніх програм і результатів анкетування студентів різних нозологій визначено бар’єри доступності та шляхи їх подолання. Запропоновано адаптовану модель навчання, що охоплює змістову, методичну, організаційну й психологічну складові, передбачає мультимодальність, диференційоване оцінювання та тьюторський супровід. Доведено її ефективність для підвищення мотивації та успішності студентів з ООП.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Кущенко, І., & Палій, А. (2025). АДАПТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 77–85. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340423
Номер
Розділ
Статті