ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК РЕСУРС ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340449Ключові слова:
професійна підготовка, методика викладання спеціальних дисциплін, художньо-мистецька діяльність, технологізація методики викладання, технології, інноваційні технології, інструментарій педагогічного дизайну, компоненти освітнього процесу, науково-методичне забезпеченняАнотація
Стаття присвячена проблемі технологізації у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців творчих. Мета статті – з’ясувати сутність технологізації методики викладання спеціальних дисциплін в системі професійної підготовки та виявити її ресурсні можливості у формуванні творчих фахівців у сфері художньо-мистецької діяльності. Схарактеризовані методологічна основа, механізми, технології, технологічний інструментарій формування творчої особистості майбутніх фахівців творчих спеціальностей в сфері художньо-мистецької діяльності. Підкреслено, що оптимізація професійного становлення особистості майбутнього фахівця зумовлюється спрямованістю технологізації на розвиваючий характер професійної підготовки, технологізацію методики викладання спеціальних дисциплін. Актуальність теми зумовлена необхідністю підвищення технологічної грамотності студентів, що вимагає від фахівців творчих спеціальностей володіння теоретичними основами технологізації методики викладання спеціальних дисциплін. Зроблено висновок, що здатність студентів до використання освітніх технологій у ході вивчення курсу методики викладання спеціальних дисциплін позитивно впливає на творчий характер їх професійного становлення.