ІНТЕГРАЦІЯ МИСТЕЦЬКИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340455Ключові слова:
діти дошкільного віку, інтеграція, мистецтво, художньо-естетичні уміння, дошкільна освіта, педагогічні умовиАнотація
У статті розглянуто проблему інтеграції мистецьких видів діяльності у процесі формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виокремлено педагогічні умови, що сприяють результативності цього процесу: урахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, високий рівень професійної підготовки педагогів, забезпеченість методичними та матеріальними ресурсами, створення сприятливого освітнього середовища. Особливу увагу приділено методу проєктної діяльності, як ефективному інструменту для поєднання різних мистецьких практик.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Корякіна, І. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ МИСТЕЦЬКИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 133–141. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340455
Номер
Розділ
Статті