ІНТЕГРАЦІЯ МИСТЕЦЬКИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ірина Корякіна Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна https://orcid.org/0000-0001-8917-5541

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340455

Ключові слова:

діти дошкільного віку, інтеграція, мистецтво, художньо-естетичні уміння, дошкільна освіта, педагогічні умови

Анотація

У статті розглянуто проблему інтеграції мистецьких видів діяльності у процесі формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виокремлено педагогічні умови, що сприяють результативності цього процесу: урахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, високий рівень професійної підготовки педагогів, забезпеченість методичними та матеріальними ресурсами, створення сприятливого освітнього середовища. Особливу увагу приділено методу проєктної діяльності, як ефективному інструменту для поєднання різних мистецьких практик.

Біографія автора

Ірина Корякіна, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Корякіна, І. (2025). ІНТЕГРАЦІЯ МИСТЕЦЬКИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 133–141. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340455

Номер

Розділ

Статті