ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340459Ключові слова:
самостійна робота, курсанти, вища математика, активізація навчання, мотивації до навчання, самоконтроль, військова освіта, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядаються підходи до активізації самостійної роботи курсантів, як однієї з ключових чинників підвищення ефективності навчального процесу з вищої математики у закладах вищої військової освіти. У статті аналізуються педагогічні умови, що сприяють розвитку пізнавальної активності та самостійності курсантів, пропонуються методи, форми і засоби організації самостійної роботи, зокрема через використання задач прикладного характеру, інформаційно-комунікаційних технологій, елементів проблемного та проєктного навчання. Окрема увага приділяється ролі викладача у формуванні мотивації до навчання, розвитку критичного мислення і навичок самоконтролю у здобувачів освіти. Висвітлено позитивний вплив активізації самостійної роботи на якість засвоєння математичного матеріалу та на формування професійної компетентності майбутніх офіцерів.