ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Вікторія Трофименко Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут, Україна https://orcid.org/0000-0001-5167-6172

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340459

Ключові слова:

самостійна робота, курсанти, вища математика, активізація навчання, мотивації до навчання, самоконтроль, військова освіта, професійна підготовка

Анотація

У статті розглядаються підходи до активізації самостійної роботи курсантів, як однієї з ключових чинників підвищення ефективності навчального процесу з вищої математики у закладах вищої військової освіти. У статті аналізуються педагогічні умови, що сприяють розвитку пізнавальної активності та самостійності курсантів, пропонуються методи, форми і засоби організації самостійної роботи, зокрема через використання задач прикладного характеру, інформаційно-комунікаційних технологій, елементів проблемного та проєктного навчання. Окрема увага приділяється ролі викладача у формуванні мотивації до навчання, розвитку критичного мислення і навичок самоконтролю у здобувачів освіти. Висвітлено позитивний вплив активізації самостійної роботи на якість засвоєння математичного матеріалу та на формування професійної компетентності майбутніх офіцерів.

Біографія автора

Вікторія Трофименко, Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та фізики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Трофименко, В. (2025). ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 142–151. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340459

Номер

Розділ

Статті