СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340461Ключові слова:
педагогічна творчість, майбутні педагоги, учителі початкових класів, педагогічна діяльність, початкова освіта, вища освіта, молодші школярі, педагогічні умовиАнотація
У статті розкриваються особливості становлення педагогічної творчості майбутнього вчителя початкових класів. Наголошується на важливості ефективної організації підготовки майбутніх фахівців початкової школи шляхом створення в системі вищої освіти. На основі теоретичного аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених відзначається специфіка поетапного занурення студентів у професійну діяльність, під час якого розкриваються особливості освітнього процесу на кожному році навчання.
Встановлено, що становлення педагогічної творчості майбутнього вчителя початкових класів є актуальним не лише в сучасній системі освіти, а й в усіх сферах життєдіяльності людини, адже лише творчий педагог здатен виховати творчого учня.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Цуканова, Н. (2025). СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 152–158. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340461
Номер
Розділ
Статті