СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Цуканова Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-6480-8717

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340461

Ключові слова:

педагогічна творчість, майбутні педагоги, учителі початкових класів, педагогічна діяльність, початкова освіта, вища освіта, молодші школярі, педагогічні умови

Анотація

У статті розкриваються особливості становлення педагогічної творчості майбутнього вчителя початкових класів. Наголошується на важливості ефективної організації підготовки майбутніх фахівців початкової школи шляхом створення в системі вищої освіти. На основі теоретичного аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених відзначається специфіка поетапного занурення студентів у професійну діяльність, під час якого розкриваються особливості освітнього процесу на кожному році навчання.

Встановлено, що становлення педагогічної творчості майбутнього вчителя початкових класів є актуальним не лише в сучасній системі освіти, а й в усіх сферах життєдіяльності людини, адже лише творчий педагог здатен виховати творчого учня.

Біографія автора

Наталія Цуканова, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Цуканова, Н. (2025). СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 152–158. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340461

Номер

Розділ

Статті