ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345442Ключові слова:
академічна доброчесність, підготовка майбутніх педагогів, професійна культура, етична компетентність, інноваційні освітні технології, педагогічні умови, ціннісне освітнє середовище, виховання культури чесностіАнотація
У статті розглянуто підготовку майбутніх учителів до формування академічної доброчесності учнів в умовах модернізації освіти та цифровізації. Окреслено доброчесність як складову професійної культури педагога. Показано потребу у впровадженні інноваційних освітніх технологій, що розвивають уміння розв’язувати етичні ситуації та відповідально працювати з інформацією. Результати опитування підтверджують важливість практикоорієнтованих форм навчання та педагогічних умов, які забезпечують готовність майбутніх учителів підтримувати доброчесність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-11-25
Як цитувати
Пашковський, В. (2025). ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 94–101. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345442
Номер
Розділ
Статті