ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вадим Пашковський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0009-0005-2107-0985

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345442

Ключові слова:

академічна доброчесність, підготовка майбутніх педагогів, професійна культура, етична компетентність, інноваційні освітні технології, педагогічні умови, ціннісне освітнє середовище, виховання культури чесності

Анотація

У статті розглянуто підготовку майбутніх учителів до формування академічної доброчесності учнів в умовах модернізації освіти та цифровізації. Окреслено доброчесність як складову професійної культури педагога. Показано потребу у впровадженні інноваційних освітніх технологій, що розвивають уміння розв’язувати етичні ситуації та відповідально працювати з інформацією. Результати опитування підтверджують важливість практикоорієнтованих форм навчання та педагогічних умов, які забезпечують готовність майбутніх учителів підтримувати доброчесність.

Біографія автора

Вадим Пашковський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-25

Як цитувати

Пашковський, В. (2025). ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 94–101. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2025.345442

Номер

Розділ

Статті