МОДЕРНІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ І ЗМІСТУ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО АНАЛІЗУ З ПРІОРИТЕТОМ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Дмитро Бобилєв

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137514

Ключові слова:

функціональний аналіз, цілі і зміст методичної системи, фундаменталізація освіти, професійно спрямоване навчання.

Анотація

У статті висвітлено ідеї щодо модернізації цілей і змісту методичної системи навчання функціонального аналізу, що спрямовані на формування математичної компетентності та гносеологічного компонента методичної компетентності майбутнього вчителя математики. Визначено загальні цілі підготовки вчителів математики в педагогічних вузах та конструктивні цілі навчання функціонального аналізу, які б відповідали вимогам сучасної середньої школи та розроблено рекомендації по вдосконаленню нині чинної навчальної програми з функціонального аналізу.

Посилання

Бобылев Д. Е. Организация эвристической деятельности студентов

при изучении функционального анализа (на примере темы «Принцип

сжимающих отображений и его применение») / Д. Е Бобылев // Science and Education a New Dimension. – Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2013. – I(7). – Issue: 14. – С. 93–96.

Босовський М. В. Наступність у вивченні теорії границь у

загальноосвітніх та вищих навчальних закладах [Текст]: автореф. дис.

... канд. пед. наук: 13.00.02 / Босовський Микола Васильович; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси, 2010. – 20 с.

Кадець В. М. Курс функціонального аналізу та теорії міри [Текст]:

підручник / В. М. Кадець; пер. з рос. Я. С. Магола, д-р фіз.-мат. наук

І. Е. Чижиков; за наук. ред. проф. О. Б. Скаскіна. – Львів:

І. Е. Чижиков [вид.], 2012. – 589 с. – (Університетська бібліотека; т. 1).

Ковтонюк М. М. Фундаменталізація професійної підготовки майбутнього вчителя математики – бакалавра [Текст]: монографія / Ковтонюк Мар’яна Михайлівна. – Вінниця: Фірма «Планер», 2013. – 424 с.

Лов’янова І. В. Місце професійно спрямованих умінь в структурно-

логічній схемі пропедевтичного курсу функціонального аналізу /

І. В. Лов’янова, Д. Є. Бобилєв // Science and Education a New

Dimension. – Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2015. – IІІ(36). –

Issue: 74. – С. 35–38.

Лов’янова І. В. Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу / І. В. Лов’янова, Д. Є. Бобилєв // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2015. – № 46. – С. 45–52.

Михалін Г. О. Формування основ професійної культури вчителя

математики у процесі навчання математичного аналізу [Текст]: дис...

д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г. О. Михалін; Національний педагогічний

ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – 480 с.

Третяк М. В. Формування математичної культури студентів у процесі

вивчення теорії міри і інтеграла в педагогічних та класичних

університетах [Текст]: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 /

Третяк Микола Васильович; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана

Хмельницького. – Черкаси, 2014. – 20 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Бобилєв, Д. (2017). МОДЕРНІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ І ЗМІСТУ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО АНАЛІЗУ З ПРІОРИТЕТОМ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137514

Номер

Розділ

Статті