МОДЕРНІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ І ЗМІСТУ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО АНАЛІЗУ З ПРІОРИТЕТОМ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТА ФУНДАМЕНТАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.137514Ключові слова:
функціональний аналіз, цілі і зміст методичної системи, фундаменталізація освіти, професійно спрямоване навчання.Анотація
У статті висвітлено ідеї щодо модернізації цілей і змісту методичної системи навчання функціонального аналізу, що спрямовані на формування математичної компетентності та гносеологічного компонента методичної компетентності майбутнього вчителя математики. Визначено загальні цілі підготовки вчителів математики в педагогічних вузах та конструктивні цілі навчання функціонального аналізу, які б відповідали вимогам сучасної середньої школи та розроблено рекомендації по вдосконаленню нині чинної навчальної програми з функціонального аналізу.Посилання
Бобылев Д. Е. Организация эвристической деятельности студентов
при изучении функционального анализа (на примере темы «Принцип
сжимающих отображений и его применение») / Д. Е Бобылев // Science and Education a New Dimension. – Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2013. – I(7). – Issue: 14. – С. 93–96.
Босовський М. В. Наступність у вивченні теорії границь у
загальноосвітніх та вищих навчальних закладах [Текст]: автореф. дис.
... канд. пед. наук: 13.00.02 / Босовський Микола Васильович; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси, 2010. – 20 с.
Кадець В. М. Курс функціонального аналізу та теорії міри [Текст]:
підручник / В. М. Кадець; пер. з рос. Я. С. Магола, д-р фіз.-мат. наук
І. Е. Чижиков; за наук. ред. проф. О. Б. Скаскіна. – Львів:
І. Е. Чижиков [вид.], 2012. – 589 с. – (Університетська бібліотека; т. 1).
Ковтонюк М. М. Фундаменталізація професійної підготовки майбутнього вчителя математики – бакалавра [Текст]: монографія / Ковтонюк Мар’яна Михайлівна. – Вінниця: Фірма «Планер», 2013. – 424 с.
Лов’янова І. В. Місце професійно спрямованих умінь в структурно-
логічній схемі пропедевтичного курсу функціонального аналізу /
І. В. Лов’янова, Д. Є. Бобилєв // Science and Education a New
Dimension. – Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2015. – IІІ(36). –
Issue: 74. – С. 35–38.
Лов’янова І. В. Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу / І. В. Лов’янова, Д. Є. Бобилєв // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2015. – № 46. – С. 45–52.
Михалін Г. О. Формування основ професійної культури вчителя
математики у процесі навчання математичного аналізу [Текст]: дис...
д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г. О. Михалін; Національний педагогічний
ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – 480 с.
Третяк М. В. Формування математичної культури студентів у процесі
вивчення теорії міри і інтеграла в педагогічних та класичних
університетах [Текст]: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 /
Третяк Микола Васильович; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана
Хмельницького. – Черкаси, 2014. – 20 с.