ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З КНР

Автор(и)

  • Любов Тітова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-2441-0560

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340399

Ключові слова:

професійна підготовка, вчитель музичного мистецтва, цифрові технології, музичне мистецтво, інформаційно-цифрова компетентність, іноземні здобувачі освіти, міжкультурна комунікація

Анотація

У статті розкрито значення цифрових технологій у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Обґрунтовано актуальність їх інтеграції у мистецьку освіту для розвитку творчих здібностей та формування інформаційно-цифрової компетентності. Представлено досвід Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо викладання дисципліни «Information Technologies in Professional Activity» для здобувачів з Китайської Народної Республіки. Описано зміст курсу, приклади цифрових інструментів та особливості організації навчання іноземних студентів. Наголошено на важливості міжкультурної взаємодії та доцільності використання інформаційно-комунікаційних технологій у мистецькій освіті.

Біографія автора

Любов Тітова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-30

Як цитувати

Тітова, Л. (2025). ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З КНР. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 68–76. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340399

Номер

Розділ

Статті