ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З КНР
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340399Ключові слова:
професійна підготовка, вчитель музичного мистецтва, цифрові технології, музичне мистецтво, інформаційно-цифрова компетентність, іноземні здобувачі освіти, міжкультурна комунікаціяАнотація
У статті розкрито значення цифрових технологій у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Обґрунтовано актуальність їх інтеграції у мистецьку освіту для розвитку творчих здібностей та формування інформаційно-цифрової компетентності. Представлено досвід Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо викладання дисципліни «Information Technologies in Professional Activity» для здобувачів з Китайської Народної Республіки. Описано зміст курсу, приклади цифрових інструментів та особливості організації навчання іноземних студентів. Наголошено на важливості міжкультурної взаємодії та доцільності використання інформаційно-комунікаційних технологій у мистецькій освіті.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Тітова, Л. (2025). ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: З ДОСВІДУ РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ З КНР. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 68–76. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340399
Номер
Розділ
Статті